Kysy lihastaudeista -palvelu on osa Lihastautiliiton ohjaus- ja neuvontatyötä. Palvelu sisältää puhelinlääkäreiden sekä palvelusasiantuntijan puhelimitse antaman ohjauksen ja neuvonnan.

Palveluasiantuntijan tavoittaa parhaiten arkisin maanantaista torstaihin klo 9-15 numerosta 050 572 2784. Voit myös lähettää sähköpostia: ritva.pirttimaa@lihastautiliitto.fi.

Puhelinlääkäriaikoja on keskimäärin kaksi kertaa kuukaudessa, heinäkuussa puhelinlääkäripalvelu lomailee. Puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhelinaikoja ei voi varata etukäteen, eikä puhelinajan aikana jättää lääkärille viestiä, tekstiviestiä tai soittopyyntöä linjan ollessa varattu. Puhelusta peritään normaali matkapuhelinmaksu.

Puhelinlääkäriajat syyskaudella 2021

Lokakuu
7.10. klo 15.00-16.30 professori Bjarne Udd
18.10. klo 17.00-18.30 neurologian erikoislääkäri Hannu Laaksovirta
20.10. klo 16.00 -17.30 perinnöllisyyslääketieteen erikoislääkäri, dosentti Carina Wallgren-Pettersson

Marraskuu
11.11. klo 17.00-18.30 lastenneurologian erikoislääkäri LT, dosentti Pirjo Isohanni
17.11. klo 17.00-18.30 neurologian erikoislääkäri Manu Jokela  HUOM! Päivämäärä muuttunut alkuperäisestä!
19.11. klo 13.00-14.30 neurologian dosentti Johanna Palmio

Joulukuu