Tommi Rantanen on Lihastautiliiton Vuoden Vapaaehtoinen 2017!

14.02.2018

Keski-Suomen lihastautiyhdistyksen pitkäaikainen toimija Tommi Rantanen on Lihastautiliiton Vuoden Vapaaehtoinen 2017. Palkinto luovutettiin Rantaselle perinteisesti ystävänpäivänä 14.2. oman yhdistyksen väen läsnäollessa, Lihastautiliitosta mukana tilaisuudessa olivat järjestöpäällikkö Piritta Selin sekä järjestösuunnittelija Paula Sorjonen.

Laukaassa asuva Rantanen on ollut mukana lihastautiyhdistyksen toiminnassa 2000-luvun alusta saakka. Valinnan perusteluissa nousi esiin erityisesti Tommi Rantasen ansiokas työ Keski-Suomen lihastautiyhdistyksen verkkosivujen parissa, sekä kyky katsoa yhdistyksen toiminnassa eteenpäin ja uudistaa yhdistystä. Perusteluissa Rantasta kuvailtiin viisaaksi, tarkaksi ja sydämelliseksi yhdistysaktiiviksi, joka on toiminut jo pitkään yhdistyksen tukipilarina.

Lihastautiliitto onnittelee lämpimästi Vuoden Vapaaehtoista!

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Lihastautiliitto ry järjestää 9.-11.9.2018 omakustanteisen virkistysmatkan Valamon Luostariin. Matka on tarkoitettu yli 60-vuotiaille lihastautia sairastavil