Lihastautiliitto kerää kokemuksia lihastautia sairastavien sosiaali- ja terveyspalveluiden toimivuudesta

15.02.2018

Sosiaali- ja terveydenhuollon rakenteen ja palvelujen uudistuksen tavoitteena on kaventaa ihmisten hyvinvointi- ja terveyseroja, parantaa palvelujen yhdenvertaisuutta ja saatavuutta sekä hillitä kustannuksia.

Lihastautiliitto kerää lihastautia sairastavien kokemuksia heidän käyttämistään sosiaali- ja terveyspalveluista, jotta lihastautia sairastavien todelliset tarpeet saataisiin tuotua paremmin esiin sote-uudistusta ajatellen. Kertomalla kokemuksesi meille, pystymme laaja-alaisemmin tuomaan lihastautia sairastavien kokemuksia uudistuksen työstämiseen.

Kysely on tarkoitettu vain lihastautia sairastaville.

Vastaamaan pääset tästä.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Harvinaissairauksien kansallista ohjelmaa ollaan päivittämässä. Uuden ohjelman kärkiajatuksina ovat harvinaissairaiden osallisuuden ja eri tahojen välisen
TIETOA LIHASSAIRAUKSISTA -tilaisuudet  31.10.2018 klo 16-19   Lihastautiliiton syksyllä 2017 järjestämä Tietoa lihassairauksista –kiertue tavoitti is