Tietoa lihassairauksista -kiertueen videot nyt ladattavissa

21.03.2018

Lihastautiliitto järjesti viime vuonna Tietoa lihassairauksista –kiertueen, jonka tavoitteena oli lisätä hiljattain diagnoosin saaneiden ja kaikkien lihastaudeista kiinnostuneiden tietoa lihastaudeista ja Lihastautiliiton palveluista. Tavoitteena oli myös löytää uusia aktiivisia järjestötoimijoita ja muita toiminnasta kiinnostuneita.

Kiertue oli onnistunut ja se keräsi kokoon suuren joukon osallistujia. Tilaisuuksissa oli mukana yhteensä lähes 300 osallistujaa. Etenkin Joensuun tilaisuus oli suosittu ja siellä osallistujia oli kaikkiaan 60 - mahtavaa!

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Harvinaissairauksien kansallista ohjelmaa ollaan päivittämässä. Uuden ohjelman kärkiajatuksina ovat harvinaissairaiden osallisuuden ja eri tahojen välisen
TIETOA LIHASSAIRAUKSISTA -tilaisuudet  31.10.2018 klo 16-19   Lihastautiliiton syksyllä 2017 järjestämä Tietoa lihassairauksista –kiertue tavoitti is
Lihastautiliitto järjestää 4.-5.4.2019 Tampere-talossa Lihastautien kehittyvä tutkimus ja hoito 2019 -konferenssin lihastauteihin liittyvistä ajankohtaisis