Tietoa lihassairauksista -kiertueen videot nyt ladattavissa

21.03.2018

Lihastautiliitto järjesti viime vuonna Tietoa lihassairauksista –kiertueen, jonka tavoitteena oli lisätä hiljattain diagnoosin saaneiden ja kaikkien lihastaudeista kiinnostuneiden tietoa lihastaudeista ja Lihastautiliiton palveluista. Tavoitteena oli myös löytää uusia aktiivisia järjestötoimijoita ja muita toiminnasta kiinnostuneita.

Kiertue oli onnistunut ja se keräsi kokoon suuren joukon osallistujia. Tilaisuuksissa oli mukana yhteensä lähes 300 osallistujaa. Etenkin Joensuun tilaisuus oli suosittu ja siellä osallistujia oli kaikkiaan 60 - mahtavaa!

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitton järjestää 13.8.-18.8.2018 aikuisille tarkoitetun Voimaa vertaisuudesta -tuetun loman (Rokua Health & Spa). Hakuaika lomalle päätt
Lihastautililiitto järjestää yhdessä Etelä-Hämeen lihastautiyhdistyksen ja Hämeenlinnan reumayhdistyksen kanssa 18.5. klo 12.00-17.00 tietopäivän myosi
Yhden valtakunnallisen ALS-päivän sijaan Lihastautiliitto järjestää tänä vuonna ALS-päivän neljällä eri paikkakunnalla: Helsingissä, Seinäjoella, O
Lihastautiliiton Etelä- ja Lounais –Suomen alueen kesäpäivät järjestetään tänä vuonna Fazer Experience Vierailukeskuksessa Vantaalla 9.6.2018 klo
Lihastautiliitto kutsuu lapsiperheet yhteiseen perhepäivään PowerParkkiin lauantaina 16. kesäkuuta! Perhepäivään ovat tervetulleita perheet, joissa on
Lihastautiliitto ry järjestää 9.-11.9.2018 omakustanteisen virkistysmatkan Valamon Luostariin. Matka on tarkoitettu yli 60-vuotiaille lihastautia sairastavil