EU:n vammaiskortin hinta varmistui

26.04.2018

Vammaiskortin ohjausryhmänä toimiva Vammaisfoorumin hallitus on vahvistanut 19.4.2018 pidetyssä kokouksessaan EU:n Vammaiskortin hinnan. Kortin käyttäjän maksettavaksi jäävä kortin hinta on kymmenen (10) euroa. Asiakas maksaa kortin samalla, kun viimeistelee korttitilauksen verkkopalvelussa. Maksupalveluna on Paytrail, joka täyttää verkkopalvelun saavutettavuusvaatimukset. Asiakas voi korttia hakiessaan käyttää myös puolesta-asioijaa tai avustajaa. Kaikki kolmen ensimmäisen vuoden kokeilujakson aikana myönnetyt kortit ovat voimassa vuoteen 2028.

Lue lisää: http://www.vammaiskortti.fi/

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Lauantaina 1.12.2018 juhlitaan Lihastautiliiton nuorisotoimikunnan järjestämiä pikkujouluja Tampereella Scandic Stationilla! Luvassa mm. mukavaa yhdessä ol
Lihastautiliitto järjestää 4.-5.4.2019 Tampere-talossa Lihastautien kehittyvä tutkimus ja hoito 2019 -konferenssin lihastauteihin liittyvistä ajankohtaisis