EU:n vammaiskortin hinta varmistui

26.04.2018

Vammaiskortin ohjausryhmänä toimiva Vammaisfoorumin hallitus on vahvistanut 19.4.2018 pidetyssä kokouksessaan EU:n Vammaiskortin hinnan. Kortin käyttäjän maksettavaksi jäävä kortin hinta on kymmenen (10) euroa. Asiakas maksaa kortin samalla, kun viimeistelee korttitilauksen verkkopalvelussa. Maksupalveluna on Paytrail, joka täyttää verkkopalvelun saavutettavuusvaatimukset. Asiakas voi korttia hakiessaan käyttää myös puolesta-asioijaa tai avustajaa. Kaikki kolmen ensimmäisen vuoden kokeilujakson aikana myönnetyt kortit ovat voimassa vuoteen 2028.

Lue lisää: http://www.vammaiskortti.fi/

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Yhden valtakunnallisen ALS-päivän sijaan Lihastautiliitto järjestää tänä vuonna ALS-päivän neljällä eri paikkakunnalla: Helsingissä, Seinäjoella, O
Yhdenvertaisena työelämässä! -seminaari- ja messutapahtuma järjestetään maanantaina 28.5.2018 klo 10-16 Messukeskuksen kokoustamossa. Messuilla esittäy
Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Lihastautiliiton Etelä- ja Lounais –Suomen alueen kesäpäivät järjestetään tänä vuonna Fazer Experience Vierailukeskuksessa Vantaalla 9.6.2018 klo
”Mun kuva” on valokuvatyöpaja nuorille yli 14-vuotiaille (alle 29-vuotiaille)    Tule mukaan rentoon ja hauskaan päivän mittaiseen valokuvatyöpajaan
Lihastautiliitto kutsuu lapsiperheet yhteiseen perhepäivään PowerParkkiin lauantaina 16. kesäkuuta! Perhepäivään ovat tervetulleita perheet, joissa on
Lihastautiliitto ry järjestää 9.-11.9.2018 omakustanteisen virkistysmatkan Valamon Luostariin. Matka on tarkoitettu yli 60-vuotiaille lihastautia sairastavil