Kesäaika Lihastautiliitossa

21.06.2018

Lihastautiliiton keskustoimiston ja aluetoimistojen lomat on tänäkin kesänä keskitetty pääsääntöisesti heinäkuuhun.

Lihastautiliiton fysioterapia toimii läpi kesän normaalia kevyemmällä miehityksellä ja kurssipuolella tehdään heinäkuu töitä kesän kurssien parissa. Kurssipuolen työntekijät ovat heinäkuussakin tavoitettavissa, mutta kiireisen kurssityön takia ei-kiireelliset yhteydenotot toivotaan tehtävän sähköpostilla. Myös liiton puhelinlääkärineuvonta ja diagnoosineuvonta lomailevat heinäkuussa.

Lihastautiliitto toivottaa kaikille jäsenilleen ja jäsenyhdistyksilleen oikein rentouttavaa ja nautinnollista kesää sekä aurinkoisia kelejä!

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Harvinaissairauksien kansallista ohjelmaa ollaan päivittämässä. Uuden ohjelman kärkiajatuksina ovat harvinaissairaiden osallisuuden ja eri tahojen välisen
TIETOA LIHASSAIRAUKSISTA -tilaisuudet  31.10.2018 klo 16-19   Lihastautiliiton syksyllä 2017 järjestämä Tietoa lihassairauksista –kiertue tavoitti is