Taksiliikenteen kyselytutkimus erityisryhmille

03.09.2018

Taksiliikenteen sääntely muuttui heinäkuun 2018 alussa, kun laki liikenteen palveluista astui voimaan. Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi seuraa lain muutoksen vaikutuksia kansalaisten ja erityisryhmien saamaan palveluun.

Trafi on julkaissut kyselytutkimuksen, jolla kerätään erityisryhmien mielipiteitä ja kokemuksia. Kyselyn laatimiseen ovat osallistuneet Invalidiliitto, Tapaturma- ja sairausinvalidien liitto ry, Näkövammaisten liitto ry, Kuuloliitto ry, Vammaisfoorumi ry, Kuurojen Liitto ja Kynnys ry. Kyselytutkimuksen toteuttaa tutkimuslaitos IROResearch Oy.

Kyselyyn voi vastata sekä verkossa että puhelimitse. Jos kyselyyn haluaa vastata puhelimitse, valitaan kyselyn ensimmäisellä sivulla vastausvaihtoehto ”Vastaan puhelinhaastattelussa" ja täytetään kyselyn seuraavalla sivulla nimi ja puhelinnumero.
Vastaus täytyy tallentaa näiden valintojen jälkeen. Mikäli haluatte vastata puhelimitse, ilmoittakaa tietonne viimeistään perjantaina 14.9.2018. Näin tutkimuslaitokselle jää riittävästi aikaa haastattelujen suorittamiseen.

Verkossa kyselyyn voi vastata tämän linkin kautta. Vastausaikaa on sunnuntaihin 30.9.2018 asti.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Lauantaina 1.12.2018 juhlitaan Lihastautiliiton nuorisotoimikunnan järjestämiä pikkujouluja Tampereella Scandic Stationilla! Luvassa mm. mukavaa yhdessä ol
Lihastautiliitto järjestää 4.-5.4.2019 Tampere-talossa Lihastautien kehittyvä tutkimus ja hoito 2019 -konferenssin lihastauteihin liittyvistä ajankohtaisis