Palvelupolkumalli.fi -portaalista tietoa vammaisten ja pitkäaikaissairaiden lasten perheille

04.10.2018

Palvelupolkumalli.fi-portaali tarjoaa vammaisten ja pitkäaikaissairaiden lasten perheille sekä heidän kanssaan työskenteleville ammattihenkilöille tietoa ja vinkkejä arkeen, liikkumiseen sekä vertaisuuteen. Se sisältää ajantasaista tietoa erityistä tukea tarvitsevien lasten ja nuorten arkeen liittyen. Lisätietoa asioista voit saada ottamalla yhteyttä portaalin Kysy meiltä -osion kautta.

Portaali on rakennettu monen järjestön ja toimijan yhteistyönä, Lihastautiliitosta työhön on osallistunut liiton valtakunnallisesta lapsiperhetoiminnasta vastaava järjestösuunnittelija Paula Sorjonen.

Tutustu portaaliin: www.palvelupolkumalli.fi

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Harvinaissairauksien kansallista ohjelmaa ollaan päivittämässä. Uuden ohjelman kärkiajatuksina ovat harvinaissairaiden osallisuuden ja eri tahojen välisen
TIETOA LIHASSAIRAUKSISTA -tilaisuudet  31.10.2018 klo 16-19   Lihastautiliiton syksyllä 2017 järjestämä Tietoa lihassairauksista –kiertue tavoitti is
Lihastautiliitto järjestää 4.-5.4.2019 Tampere-talossa Lihastautien kehittyvä tutkimus ja hoito 2019 -konferenssin lihastauteihin liittyvistä ajankohtaisis