Lihastautiliitto hakee järjestösuunnittelijaa

10.10.2018

Lihastautiliitto on lihastautia sairastavien ja heidän läheistensä valtakunnallinen asiantuntija-, vaikuttaja- ja palvelujärjestö, jolla on yli 45 vuoden kokemus harvinaisista lihassairauksista.

Edellisen järjestösuunnittelijamme siirryttyä uusien haasteiden pariin, haemme nyt uutta järjestösuunnittelijaa Helsingin toimistollemme. Työskentelyalueena on Etelä- ja Lounais-Suomi.

Järjestösuunnittelija toimii tiiviissä tiimissä, jonka muodostavat järjestöpäällikkö ja muut järjestösuunnittelijat. Työtehtäviä ovat alueellinen ja paikallinen oikeuksien valvonta, yhteistyön luominen terveydenhuollon yksiköihin, kontaktien luominen uusiin jäseniin sekä edunvalvonta yhdessä yhdistysten ja liiton kanssa. Työ sisältää neuvontaa ja ohjausta ja edellyttää siksi hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja.

Vaatimuksena on soveltuva korkeakoulututkinto, tietämys järjestötyöstä sekä sosiaali- ja terveydenhuollosta. Nuorisotoiminnan tuntemus eduksi. Tarjoamme mielenkiintoisen työn, jossa on mahdollisuus kehittää järjestötyön kenttää innovatiivisesti ja ennakkoluulottomasti.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen 28.10.2018 klo 16:00 mennessä osoitteeseen leena.nissila@lihastautiliitto.fi.

Lisätietoja paikasta antaa toiminnanjohtaja Leena Nissilä, puh. 044 064 9494.
Tiedustelut puhelimitse 15.10. klo 12-15, 18.10. klo 9-12 ja 24.10. klo 12-16 tai sähköpostitse leena.nissila@lihastautiliitto.fi

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Harvinaissairauksien kansallista ohjelmaa ollaan päivittämässä. Uuden ohjelman kärkiajatuksina ovat harvinaissairaiden osallisuuden ja eri tahojen välisen
TIETOA LIHASSAIRAUKSISTA -tilaisuudet  31.10.2018 klo 16-19   Lihastautiliiton syksyllä 2017 järjestämä Tietoa lihassairauksista –kiertue tavoitti is
Lihastautiliitto järjestää 4.-5.4.2019 Tampere-talossa Lihastautien kehittyvä tutkimus ja hoito 2019 -konferenssin lihastauteihin liittyvistä ajankohtaisis