Ehdota Vuoden Vapaaehtoista!

04.12.2018

Lihastautiliitto haluaa nostaa esiin vapaaehtoisten tekemää arvokasta työtä – haemme jo neljättä kertaa Vuoden Vapaaehtoista!

Vuoden Vapaaehtoisen arvon sai vuonna 2015 Sirpa Ekblom Uudenmaan lihastautiyhdistyksestä ja vuonna 2016 se myönnettiin Pirkko ja Kalevi Nuutiselle Etelä-Hämeen lihastautiyhdistyksestä. Vuonna 2017 Vuoden Vapaaehtoiseksi valittiin Tommi Rantanen Keski-Suomen lihastautiyhdistyksestä. Kuka saa Vuoden Vapaaehtoisen arvon tänä vuonna?

Voit ehdottaa henkilöä, joka on mielestäsi tehnyt merkittävää vapaaehtoistyötä lihastautia sairastavien hyväksi ja ansaitsisi tulla työstään huomioiduksi.

Vapaaehtoinen
• on henkilö, joka toimii omasta vapaasta tahdostaan ilman palkkaa yhteisön/yhdistyksen hyväksi. Hän voi olla itse sairastava, läheinen tai joku aivan muu.
Vapaaehtoistoiminta
• voi olla vaikuttamista, muiden ihmisten auttamista ja ohjaamista tai monia muita tehtäviä kuten kerhon tai vertaisryhmän vetämistä, nettisivujen päivittämistä, tapahtumien suunnittelemista ja toteuttamista.

Vuoden Vapaaehtoista pääset ehdottamaan tämän linkin kautta:
www.lyyti.fi/questions/04c6af954c

Äänestys alkaa Kansainvälisenä Vapaaehtoisten päivänä 5.12.2018 ja päättyy 31.1.2019. Voittaja julkistetaan Lihastautiliiton www-sivustolla 14.2.2019. Vuoden Vapaaehtoinen esitellään myös vuoden 2019 ensimmäisessä Porras-lehdessä!

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitto järjestää 4.-5.4.2019 Tampere-talossa Lihastautien kehittyvä tutkimus ja hoito 2019 -konferenssin lihastauteihin liittyvistä ajankohtaisis