Pysytään töissä -kurssin haku päättyy jo tammikuussa - hae nyt!

07.01.2019

Pysytään töissä - kurssille haku päättyy jo tammikuussa! Lähde mukaan kurssille, jossa on kaksi jaksoa, toinen maaliskuussa ja toinen lokakuussa.

Kurssilla pohditaan työelämää laajasti; siellä pärjäämistä, sinne pääsemistä ja siitä luopumista. Kurssiin kuuluu kurssilaisten yksilöllisen tilanteen kartoitus ja suositukset lääkärin, fysioterapeutin, sosiaalityöntekijän sekä työkykykoordinaattorin kanssa. Kurssin keskiössä on myös oman hyvinvoinnin lisääminen. Ammattitaitoiset fysioterapeutit vetävät allasterapiaa. Muita aiheita ovat mm. kipuselviytyminen, ravinto ja liikunta.

Lisätietoja kurssin sisällöstä ja kurssille hakemisesta antaa Liisa-Maija Verianen: liisa-maija.verainen@lihastautiliitto.fi, puh. 040 7511081.

Katso kurssin esite tästä.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Lihastautiliitto järjestää 4.-5.4.2019 Tampere-talossa Lihastautien kehittyvä tutkimus ja hoito 2019 -konferenssin lihastauteihin liittyvistä ajankohtaisis