Työntekijähaku kesän 2019 kursseille on alkanut

22.01.2019

Työntekijöiden haku Lihastautiliiton kursseille 2019 on alkanut. Haemme lastenohjaajia, avustajia, yöavustajia, keskusteluryhmän ohjaajia ja fysioterapeutteja. Hakuaika kurssityöpaikkoihin päättyy 15.2.2019. Valinnoista ilmoitetaan kaikille hakijoille viikolla 9 sähköpostilla tai kirjeellä. Valitut kurssityöntekijät ovat velvollisia osallistumaan työntekijöiden koulutuspäivään, joka pidetään Turussa lauantaina 25.5.2019.

Ennen hakukaavakkeen täyttämistä luethan kurssityöntekijöiden hakuinfon, josta selviää tarvittavat tiedot vaadittavista pätevyyksistä ja hakuohjeista.

Kurssityössä noudatetaan yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta.

Lisätietoja hausta antaa kuntoutussuunnittelija Susanna Ryynänen, p. 044 703 4657/susanna.ryynanen@lihastautiliitto.fi (otsikko:Kurssityö19). Palkkausta koskeviin tiedusteluihin vastaa talouspäällikkö Sari Posio. Tiedustelut sähköpostilla osoitteeseen sari.posio@lihastautiliitto.fi (otsikko:Kurssityö19).

Hakemukset ensijaisesti sähköisesti. Täytä työnhakulomake huolellisesti Lyyti-ohjelmassa ja liitä mukaan vapaamuotoinen hakemuksesi yhdessä ansioluettelosi kanssa tai lähetä lomake liitteineen Lihastautiliittoon osoitteella: Lihastautiliitto ry/ kurssityöntekijähaku, Läntinen Pitkäkatu 35, 20100 TURKU

Linkki hakulomakkeeseen ja hakuilmoitukseen TE-palveluiden sivuilta

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Lihastautiliitto järjestää 4.-5.4.2019 Tampere-talossa Lihastautien kehittyvä tutkimus ja hoito 2019 -konferenssin lihastauteihin liittyvistä ajankohtaisis