Lihastautiliitto hakee hankekoordinaattoria

05.02.2019

Lihastautiliitto hakee osaavaa hanketyöntekijää koordinoimaan "Vastaanottajasta vaikuttajaksi" -hanketta. Kolmivuotisen (2019-2021) hankkeen tarkoituksena on kokeilla ja kehittää joukkoistettuja ryhmiä lihastauteihin liittyvän asiakaslähtöisen tiedon tuottamisen tapana.

Työtä tukevaa osaamista ovat joukkoistamisen tunteminen, kokemus joukkoistamista tukevien viestintäkanavien ja alustojen käytöstä, palvelumuotoiluosaaminen, hyvät vuorovaikutustaidot, sekä kyky tuottaa tekstiä. Edellytämme hakijalta soveltuvaa korkeakoulututkintoa sekä kokemusta järjestötoiminnasta. Hanketyöntekijän työparina toimii lääkäri, joka vastaa hankkeessa tuotettavan tiedon oikeellisuudesta.

Tarjoamme mielenkiintoisen työn, jossa on mahdollisuus kehittää järjestötyöhön uutta toimintatapaa innovatiivisesti ja ennakkoluulottomasti. Työ edellyttää matkustusvalmiutta. Hanketyöntekijän työpiste sijaitsee joko Turussa tai Helsingissä.

Hanke on saanut alustavan rahoituspäätöksen Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskuksesta (STEA), lopullinen päätös rekrytoinnista tehdään, kun STM on helmikuussa vahvistanut STEAn avustusehdotuksen vuodelle 2019. Haastattelut järjestetään Turussa 14.3.2019.

Hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 22.2.2019 klo 16.00 mennessä osoitteeseen leena.nissila(at)lihastautiliitto.fi. Viestikenttään merkintä "Vastaanottajasta vaikuttajaksi".

Työaika on 36,25 h/vko ja palkkauksessa noudatetaan Sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta.

Lisätietoja paikasta antaa toiminnanjohtaja Leena Nissilä, puh. 044 064 9494.
Tiedustelut puhelimitse 14.2.2019 klo 9-17 tai sähköpostitse leena.nissila(at)lihastautiliitto.fi

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Lihastautiliitto järjestää 4.-5.4.2019 Tampere-talossa Lihastautien kehittyvä tutkimus ja hoito 2019 -konferenssin lihastauteihin liittyvistä ajankohtaisis