Lihastautiliiton Vuoden Vapaaehtoinen 2016 on valittu!

14.02.2017

Lihastautiliiton Vuoden Vapaehtoinen –arvonimi  2016 myönnettiin tänään 14.2. Pirkko  ja Kalevi Nuutiselle Etelä-Hämeen lihastautiyhdistyksestä.

Pirkko ja Kalevi Nuutinen ovat tehneet pitkään työtä Etelä-Hämeen lihastautiyhdistyksen hyväksi. He ovat tehneet ison työn yhdistyksensä varainhankinnan eteen myymällä muun muassa adresseja ja kortteja. Lisäksi he ovat perustaneet ja ylläpitäneet itsenäisesti Hämeenlinnan kerhoa, jonne he ovat järjestäneet aina asiallista ohjelmaa sekä hoitaneet tarjoilut ja tilajärjestelyt itsenäisesti. Pirkko ja Kalevi ovat tiedottaneet tapahtumista jäsenistölle ja jopa hakeneet osallistujia tilaisuuksiin omalla autolla kotoa asti. He ovat myös laittaneet alulle alueelliset Myosiittipäivät, joista on muodostunut pysyvä tapahtuma. Ikä tai kunnon heikkeneminenkään ei ole tätä työparia hidastanut,  vaan oma-aloitteinen ja tärkeä työ on jatkunut yhdistyksessä entiseen malliin.  Näillä perusteilla Pirkko ja Kalevi Nuutinen ansaitsevat Lihastautiliiton Vuoden 2016 Vapaaehtoisen tittelin!

Muita Vuoden Vapaaehtoiseksi ehdotettuja olivat  Jarmo Vattulainen, Riitta Vesikukka, Seija Oksanen, Marketta Ojala, Liisa Rautanen, Eeva-Liisa Hakala. Mainituksi tulivat myös Tommi Rantanen, Hanna Hiltunen, Timo Kontturi, Leena Kontturi, Heini Björk, Antero Kautto, Liisa Heino, Martti Matikainen, Aino Mäkinen, Sini Sydänmaa,  Pirjo Federley.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitton järjestää 13.8.-18.8.2018 aikuisille tarkoitetun Voimaa vertaisuudesta -tuetun loman (Rokua Health & Spa). Hakuaika lomalle päätt
Lihastautililiitto järjestää yhdessä Etelä-Hämeen lihastautiyhdistyksen ja Hämeenlinnan reumayhdistyksen kanssa 18.5. klo 12.00-17.00 tietopäivän myosi
Yhden valtakunnallisen ALS-päivän sijaan Lihastautiliitto järjestää tänä vuonna ALS-päivän neljällä eri paikkakunnalla: Helsingissä, Seinäjoella, O
Lihastautiliiton Etelä- ja Lounais –Suomen alueen kesäpäivät järjestetään tänä vuonna Fazer Experience Vierailukeskuksessa Vantaalla 9.6.2018 klo
Lihastautiliitto kutsuu lapsiperheet yhteiseen perhepäivään PowerParkkiin lauantaina 16. kesäkuuta! Perhepäivään ovat tervetulleita perheet, joissa on
Lihastautiliitto ry järjestää 9.-11.9.2018 omakustanteisen virkistysmatkan Valamon Luostariin. Matka on tarkoitettu yli 60-vuotiaille lihastautia sairastavil