Lihastautiliitto kerää kokemuksia koululiikunnasta - vastaa kyselyyn!

08.05.2017

Lihastautiliitto kerää kokemuksia koulun liikuntatunneista

Lihastautiliitto on kiinnostunut lihastautia sairastavien koululiikuntakokemuksista – erityisesti siitä, miten lihastautia sairastava lapsi ja nuori on voinut toimia yhdenvertaisesti, turvallisesti ja yhdessä muiden kanssa liikuntatunneilla ja välituntiliikunnassa sekä liikuntakerhoissa. Haluamme kerätä hyviä malleja, jotta ne voidaan koota yhteen ja välittää opetushenkilöstön käyttöön!

Kyselyyn pääset vastaamaan tästä. Kyselyn alkusta löytyy pieni opastus vastaamiseen, vastausaikaa on syyskuun alkuun saakka.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitton järjestää 13.8.-18.8.2018 aikuisille tarkoitetun Voimaa vertaisuudesta -tuetun loman (Rokua Health & Spa). Hakuaika lomalle päätt
Lihastautililiitto järjestää yhdessä Etelä-Hämeen lihastautiyhdistyksen ja Hämeenlinnan reumayhdistyksen kanssa 18.5. klo 12.00-17.00 tietopäivän myosi
Yhden valtakunnallisen ALS-päivän sijaan Lihastautiliitto järjestää tänä vuonna ALS-päivän neljällä eri paikkakunnalla: Helsingissä, Seinäjoella, O
Lihastautiliiton Etelä- ja Lounais –Suomen alueen kesäpäivät järjestetään tänä vuonna Fazer Experience Vierailukeskuksessa Vantaalla 9.6.2018 klo
Lihastautiliitto kutsuu lapsiperheet yhteiseen perhepäivään PowerParkkiin lauantaina 16. kesäkuuta! Perhepäivään ovat tervetulleita perheet, joissa on
Lihastautiliitto ry järjestää 9.-11.9.2018 omakustanteisen virkistysmatkan Valamon Luostariin. Matka on tarkoitettu yli 60-vuotiaille lihastautia sairastavil