Lihastautiliiton Vuoden Vapaaehtoinen 2016 on valittu!

14.02.2017

Lihastautiliiton Vuoden Vapaehtoinen –arvonimi  2016 myönnettiin tänään 14.2. Pirkko  ja Kalevi Nuutiselle Etelä-Hämeen lihastautiyhdistyksestä.

Pirkko ja Kalevi Nuutinen ovat tehneet pitkään työtä Etelä-Hämeen lihastautiyhdistyksen hyväksi. He ovat tehneet ison työn yhdistyksensä varainhankinnan eteen myymällä muun muassa adresseja ja kortteja. Lisäksi he ovat perustaneet ja ylläpitäneet itsenäisesti Hämeenlinnan kerhoa, jonne he ovat järjestäneet aina asiallista ohjelmaa sekä hoitaneet tarjoilut ja tilajärjestelyt itsenäisesti. Pirkko ja Kalevi ovat tiedottaneet tapahtumista jäsenistölle ja jopa hakeneet osallistujia tilaisuuksiin omalla autolla kotoa asti. He ovat myös laittaneet alulle alueelliset Myosiittipäivät, joista on muodostunut pysyvä tapahtuma. Ikä tai kunnon heikkeneminenkään ei ole tätä työparia hidastanut,  vaan oma-aloitteinen ja tärkeä työ on jatkunut yhdistyksessä entiseen malliin.  Näillä perusteilla Pirkko ja Kalevi Nuutinen ansaitsevat Lihastautiliiton Vuoden 2016 Vapaaehtoisen tittelin!

Muita Vuoden Vapaaehtoiseksi ehdotettuja olivat  Jarmo Vattulainen, Riitta Vesikukka, Seija Oksanen, Marketta Ojala, Liisa Rautanen, Eeva-Liisa Hakala. Mainituksi tulivat myös Tommi Rantanen, Hanna Hiltunen, Timo Kontturi, Leena Kontturi, Heini Björk, Antero Kautto, Liisa Heino, Martti Matikainen, Aino Mäkinen, Sini Sydänmaa,  Pirjo Federley.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Vuoden 2017 Lihastautipäiviä vietetään Rovaniemellä 8. ja 9. huhtikuuta.  Paikkana toimii Hotelli Rantasipi Pohjanhovi (Pohjanpuistikko 2, 96200 Rovanie
Lihastautiliitto järjestää yhdessä Matka-agenttien kanssa  11. – 15.9.2017 matkan Tallinnaan. Tallinna on suomalaisille tuttu Viron pääkaupunki, joka