”On huolestuttavaa, että samaan aikaan tehdään useita muutoksia, joilla saattaa olla kasaantuvia vaikutuksia lihastautia sairastavien ihmisten arkeen.”, toteaa Lihastautiliiton sosiaaliturva-asiantuntija Katja Voltti blogissaan Sosiaaliturvan leikkausten yhteisvaikutukset kasaantuvat heikossa asemassa oleville.

”Äkkiä ajatellen, juomapilli on aika vähäinen väline. Silti meillä jokaisella on jonkinlainen suhde siihen. Välttämättä ei tule mieleen, että juomapilli on joillekin välttämätön apuväline”, pohtii Janne Ansaharju blogissaan Juomapilli on positiivinen apuväline.

Vertaisryhmän tuki ja ryhmästä saatu tieto on usein ryhmän jäsenille tärkeää – mutta mitä tehdä, jos ryhmän keskustelu vaikenee ja ryhmän aktiivisuus alkaa hiipua? Lue Marjukka Kähösen vinkit blogista Miten aktivoit keskustelua Facebookin vertaisryhmassä?

”Kansainvälisiin konferensseihin osallistuminen ja ihmisten kanssa toimiminen on kuin kävisi koulua. Uutta oppii jatkuvasti ja myös uusia ystävyyssuhteita saattaa syntyä”, kertoo Lassi Murto. Lue Lassin vinkit konferenssiosallistujalle blogista Osallistuminen kannattaa – viisi vinkkiä konferenssiin osallistujalle!