Lihastautiliitto kerää kokemuksia koululiikunnasta - vastaa kyselyyn!

08.05.2017

Lihastautiliitto kerää kokemuksia koulun liikuntatunneista

Lihastautiliitto on kiinnostunut lihastautia sairastavien koululiikuntakokemuksista – erityisesti siitä, miten lihastautia sairastava lapsi ja nuori on voinut toimia yhdenvertaisesti, turvallisesti ja yhdessä muiden kanssa liikuntatunneilla ja välituntiliikunnassa sekä liikuntakerhoissa. Haluamme kerätä hyviä malleja, jotta ne voidaan koota yhteen ja välittää opetushenkilöstön käyttöön!

Kyselyyn pääset vastaamaan tästä. Kyselyn alkusta löytyy pieni opastus vastaamiseen, vastausaikaa on syyskuun alkuun saakka.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Mitokondriotautia sairastaville sekä heidän läheisille ja omaisille järjestetään vertaistapaaminen Helsingissä, Valkeassa talossa, 9.-11.6.2017. Vertaist
ALS-päivät Helsingissä 17–18.6.2017 Onko perinnöllisyyden tutkimisella yhteyksiä hoitojen kehitykseen? Tästä aiheesta puhuu neurologian erikoislääk
Lihastautiliitto järjestää yhdessä Matka-agenttien kanssa  11. – 15.9.2017 matkan Tallinnaan. Tallinna on suomalaisille tuttu Viron pääkaupunki, joka
Lihastautiliiton liikuntachat kokoaa 27.9.2017 klo 17-19 ruudun ääreen monipuolisen joukon asiantuntijoita keskustelemaan soveltavasta liikunnasta ja ennen ka
Vertaistukipäivä ALSiin sairastuneiden aikuisikäisille lapsille lauantaina 18.11.2017 Break Sokos Hotel Flamingossa VantaallaLihastautiliitto ry järjesti AL