Lihastautiliitto kerää kokemuksia koululiikunnasta - vastaa kyselyyn!

08.05.2017

Lihastautiliitto kerää kokemuksia koulun liikuntatunneista

Lihastautiliitto on kiinnostunut lihastautia sairastavien koululiikuntakokemuksista – erityisesti siitä, miten lihastautia sairastava lapsi ja nuori on voinut toimia yhdenvertaisesti, turvallisesti ja yhdessä muiden kanssa liikuntatunneilla ja välituntiliikunnassa sekä liikuntakerhoissa. Haluamme kerätä hyviä malleja, jotta ne voidaan koota yhteen ja välittää opetushenkilöstön käyttöön!

Kyselyyn pääset vastaamaan tästä. Kyselyn alkusta löytyy pieni opastus vastaamiseen, vastausaikaa on syyskuun alkuun saakka.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Lihastautiliitto ry:n kiertue Tietoa lihassairauksista –yleisöluennot   Tule paikan päälle tai osallistu verkon välityksellä. Ohjelmassa neurologin l
Lihastautiliiton työllisyystoiminta kutsuu nuoria mukaan 10.-11.11.2017 nuorten risteilylle!   Matkaan lähdetään Turusta Viking Gracella, risteily on tar
Vertaistukipäivä ALSiin sairastuneiden aikuisikäisille lapsille lauantaina 18.11.2017 Break Sokos Hotel Flamingossa VantaallaLihastautiliitto ry järjestää