Tapahtumat Ajankohta: 19.06.2021
Paikka: Verkkotilaisuus Microsoft Teams-ympäristössä

Lihastautiliitto järjestää verkkotapahtumana valtakunnallisen ALS-iltapäivän lauantaina 19.6.2021 klo 12–16. Tilaisuus on tarkoitettu ALSia sairastaville henkilöille ja heidän läheisilleen. Luennoitsijoina LT neurologian erikoislääkäri Manu Jokela, Lihastautiliiton fysioterapiapalveluista fysioterapeutti Kristiina Rantakaisla ja laillistettu ravitsemusterapeutti, TtM Sini Lähteenmäki Hyvinkään sairaalasta.

12–12.15 Tervetuloa / järjestöpäällikkö Eija Eloranta, Lihastautiliitto ry
12.15–13 Tietoa ALS-sairaudesta / LT, neurologian erikoislääkäri Manu Jokela
13–13.45 Hengitysfysioterapian merkitys / fysioterapeutti Kristiina Rantakaisla, Lihastautiliitto ry
13.45–14.15 Tauko
14.15 –15 ALS ja ravitsemus / laillistettu ravitsemusterapeutti, TtM Sini Lähteenmäki, HUS Hyvinkään sairaala
15–15.45 Vertaisuudesta voimaa – ohjattu hetki vertaistukea ja kokemustenvaihtoa
15.45–16 Miten tästä eteenpäin? / järjestöpäällikkö Eija Eloranta, Lihastautiliitto ry

Ilmoittautuneille lähetetään tapahtumaviikolla sähköpostiin linkki, jota klikkaamalla pääsee mukaan tilaisuuteen.

Osallistumiseen riittää toimiva verkkoyhteys, eikä osallistuminen edellytä esimerkiksi tietyn ohjelmiston tai sovelluksen lataamista omalle koneelle. Tilaisuuden aikana on mahdollista osallistua keskusteluun chatin välityksellä.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään torstaina 10.6.2021 osoitteessa:
www.lyyti.in/ALS-paiva-2021

Ilmoittautumisen yhteydessä voit esittää etukäteen kysymyksiä luennoitsijoille.

Lisätietoja antaa Lihastautiliiton järjestöpäällikkö Eija Eloranta eija.eloranta@lihastautiliitto.fi, puh. 044 038 6614

Tervetuloa!