Tapahtumat Ajankohta: 30.09.2021
Paikka: Näkövammaisten palvelu- ja toimintakeskus Iiris (Marjaniementie 74, 00930 Helsinki)

Invalidiliitto, Helsingin ja Uudenmaan Näkövammaiset, Kuurojen Liitto, Lihastautiliitto, Neuroliitto, Näkövammaisten liitto sekä Suomen Vammaisyrittäjät järjestävät  30.9.–1.10. Back in business -vammaisten yrittäjien koulutus- ja verkostoitumispäivät. Tilaisuus on suunnattu vammaisille, pitkäaikaissairaille ja viittomakielisille yrittäjille ja yrittäjyyttä suunnitteleville.

Tule mukaan ja opi tunnistamaan omaa ammatillista osaamistasi ja hyödyntämään oman brändin rakentamista! Opit pitämään hissipuheen ja esittelemään omaa
yritystäsi ja erottumaan kilpailijoista. Iltaohjelmassa verkostoitumista ja oman yrityksen markkinointia Perjantai-ohjelmasta tutun juontaja-toimittaja Sean Ricksin
kanssa.

Koulutus- ja verkostoitumispäivän ohjelma alkaa torstaina 30.9. klo 13.45 ja tilaisuus päätetään omakustanteiseen lounaaseen perjantaina 1.10. klo 11.  Osallistuminen luennoille onnistuu iltaohjelmaa lukuunottamatta myös etäyhteyden kautta.

Tilaisuus on maksuton, ruokailut, matkat ja majoitus omakustanteisia.

Ohjelma ja ilmoittautumislinkki löytyvät  osoitteesta www.invalidiliitto.fi/tapahtumat/back-business-vammaisten-yrittajien-koulutus-ja-verkostoitumispaiva. Ilmoittautuminen on auki 15.9. saakka.

Lisätietoja tilaisuudesta antaa Lihastautiliitossa työllisyysasiantuntija Liisa-Maija Verainen: 040 751 1081 tai liisa-maija.verainen@lihastautiliitto.fi.