Tapahtumat Ajankohta: 04.04.2022
Paikka: Tilaisuuteen voi osallistua Teamsin kautta tai lähikatsomossa Oulussa (Kumppanuuskeskus, Kansankatu 53, kokoustila Asema) tai Hämeenlinnassa (Original Sokos Hotel Vaakuna, Possentie 7)

Lihastautiliitto järjestää 4.4. klo 17.00 – 18.30 keskustelutilaisuuden, jossa käydään läpi mm. äkillisen kriisitilanteen aiheuttamia reaktioita, selviytymiskeinoja ja omasta hyvinvoinnista huolehtimista, kun sota ahdistaa.

Tilaisuuteen voi osallistua verkossa Teamsin kautta tai lähikatsomossa Oulussa (Kumppanuuskeskus, Kansankatu 53, kokoustila Asema) tai Hämeenlinnassa (Original Sokos Hotel Vaakuna, Possentie 7).

Tilaisuudessa on puhumassa MIELI Oulun seudun Mielenterveys ry:n ja Oulun kriisikeskuksen toiminnanjohtaja Minna Raninen.

Ilmoittaudu tilaisuuteen 1.4. klo 15 mennessä: https://www.lyyti.in/Tunteet_ja_ajatukset_muuttuvassa_maailmantilanteessa_6287

Lisätietoja tilaisuudesta antaa järjestösuunnittelija Raija Similä: 040 5055397 tai raija.simila@lihastautiliitto.fi.