Tapahtumat Ajankohta: 21.09.2021
Paikka: Järjestökeskus, Korsholmanpuistikko 44, 2. krs, Vaasa

Lihastautia sairastava lapsi koulussa-tilaisuus tiistaina 21.9. klo 17.30-19.00  Vaasassa ja verkossa Teamsissa.

Tervetuloa mukaan kuulemaan ja jakamaan hyväksi koettuja vinkkejä ja kokemuksia lihastautia sairastavien lasten koulunkäyntiin ja opiskeluun liittyen.

Omista koulukokemuksistaan kertomassa hallintotieteiden opiskelija ja bloggari Selinä Nera sekä kieltenopettaja Elina Mäkikunnas. Lihastautiliitosta mukana urasuunnittelija Liisa-Maija Verainen sekä järjestösuunnittelija Marjo Luomanen. Lihastautiliiton työllisyysasiantuntija Liisa-Maija Verainen alustaa aiheesta.

Tilaisuuteen toivotaan mukaan myös koulujen edustajia – kutsu siis lapsesi opettajia ja koulunkäynnin ohjaajia mukaan tilaisuuteen!

Tilaisuuteen voi osallistua myös verkon välityksellä. Linkki tapahtumaan lähetetään ilmoittautumisajan päätyttyä.

Ilmoittautuminen ti 14.9. mennessä: lyyti.in/lapsi-koulussa

Lisätiedot: järjestösuunnittelija Marjo Luomanen, puh. 040 7549716, marjo.luomanen@lihastautiliitto.fi