Tapahtumat Ajankohta: 04.04.2019

Lihastautiliitto järjestää 4.-5.4.2019 Tampere-talossa Lihastautien kehittyvä tutkimus ja hoito 2019 -konferenssin lihastauteihin liittyvistä ajankohtaisista asioista uusimman tutkimustiedon valossa. Konferenssi on suunnattu lihastautia sairastaville, heidän läheisilleen ja lähityöntekijöilleen. Konferenssin yhteydessä järjestetään mahdollisuus diagnoosiryhmien kokoontumiselle sekä erillisiä ryhmiä ammattilaisille.

Konferenssin yhteistyökumppani on Suomen NM-ERN-yksikkö/Tampereen yliopistollisen sairaalan lihastautien tutkimuskeskus. Konferenssin teemoina on mm. aikuisten ja lasten lihastaudit, diagnostiikka, geenitutkimuksen kehitys sekä lääkehoidot. Lääketieteellisen tiedon lisäksi konferenssissa käsitellään osallisuutta sekä nuorten transitiovaihetta.

Konferenssin hinnat:

• Lihastautiliiton paikallisyhdistyksen varsinainen jäsen (itse sairastava tai lihastautia sairastavan lapsen vanhempi) 20 €/päivä ja 40 €/2 päivää, sisältäen lounaan, kahvin ja iltatilaisuuden tarjoilun
  • Lihastautiliiton paikallisyhdistyksen kannattajajäsen (ei ammattilainen) 30 €/päivä ja 60 €/2 päivää, sisältäen lounaan ja kahvin
  • Lihastautiliiton paikallisyhdistyksen työntekijä 30 €/päivä ja 60 €/2 päivää, sisältäen lounaan ja kahvin
  • Lihastautia sairastava, joka ei ole Lihastautiliiton paikallisyhdistyksen jäsen 30 €/päivä ja 60 €/2 päivää, sisältäen lounaan ja kahvin
  • Ammattilaishinnat 210 €/päivä ja 350 €/2 päivää, sisältäen lounaan ja kahvin
  • Opiskelija 50 €/päivä ja 100 € /2 päivää sisältäen kahvin

Ilmoittaudu konferenssiin 4.3.2019 mennessä! Kaikki konferenssiin liittyvä tieto sekä konferenssin ilmoittautumislomake löytyy konferenssin omalta sivustolta www.lyyti.fi/p/lihastautikonferenssi_2019.

Lisätietoja konferenssista antaa Lihastautiliiton järjestöpäällikkö Eija Eloranta: 044 038 6614, eija.eloranta@lihastautiliitto.fi