Tapahtumat Ajankohta: 24.01.2023
Paikka: Etätilaisuus, Zoom-alustalla

Verkkokoulutus pidetään tiistaina 24.1.2023, klo 17-19, Zoom-alustalla.

Koulutuksen tavoitteena on opastaa, miten omaa asiantuntijuutta rakennetaan ja pidetään esillä verkossa, miten saadaan asiakkaita tai miten löydetään uusia työpaikkoja.

Ilmoittautuminen

Voit ilmoittautua täyttämällä ilmoittautumislomakkeen: https://www.lyyti.fi/questions/636d7127bc.

Ilmoittaudu 20.1.23 mennessä. Saat 1-2 päivää ennen tapahtumaa sähköpostilla linkin Zoomilla toteutettavaan tapahtumaan.

Kouluttajana Viestintätiimi Zento, Hanna Takala

Kouluttajana toimii asiantuntijaviestinnän valmentaja Hanna Takala viestintätiimi Zentosta. Hanna on erittäin pidetty ja kokenut valmentaja, joka on kouluttanut asiantuntijoita viestimään yrityksissä, järjestöissä ja julkisessa hallinnossa. Hanna on saanut asiakkailta valmennuksistaan ja tyylistään runsaasti kiitettävää palautetta.

Koulutuksen sisältö

Koulutuksessa vastataan mm. seuraaviin kysymyksiin:

• Miten valitset sinulle ja tilanteellesi sopivimmat kanavat?
  • Millainen on hyvä osaaja/asiantuntijaprofiili eri kanavissa?
  • Millaisilla sisällöillä tavoitetaan yleisö/asiakkaat/rekrytoijat?
  • Miten löytää työpaikkoja somesta?
  • Miten tuot oman osaamisesi esiin mm. rekrytoijille?
  • Miten verkostoidutaan fiksusti?

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Koulutus on tarkoitettu lihastautia sairastaville henkilöille, jotka haluavat tuoda omaa osaamistaan esille sosiaalisessa mediassa.

Koulutuksen kesto

Koulutuksen kesto on 2 tuntia ja se järjestetään etänä Zoomin välityksellä verkossa. Koulutus tallennetaan.

Koulutuksessa jätetään aikaa myös kysymyksille ja niitä voi esittää myös etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä.

Lisätietoja

Lisätietoja koulutuksesta antaa viestintäsuunnittelija Janne Ansaharju, janne.ansaharju@lihastautiliitto.fi, p. 044 704 9666.

Järjestäjät

Lihastautiliitto, Uudenmaan Lihastautiyhdistys ja Lounais-Suomen Lihastautiyhdistys

Huom!

Laita kalenteriin myös koulutusta seuraavat työpajat, joissa käsitellään koulutuksen asioita ja syvennytään niihin henkilökohtaisemmalla tasolla.

Työpajapäivät: 7.2. ja 11.4.2023 klo 17-19. Työpajat pidetään koulutuksen tapaan verkossa. Työpajoja vetää, mm. viestintäsuunnittelija Janne Ansaharju.