Tapahtumat Ajankohta: 07.04.2022
Paikka: Verkkotapahtuma Teams-toteutuksella, läsnäolomahdollisuus Lounais-Suomen lihastautiyhdistyksen toimistolla (Itäinen Pitkäkatu 68, Turku)

Oletko työelämässä, mutta jaksaminen ja työstä palautuminen alkavat olla haasteena? Mitkä kaikki asiat vaikuttavat siihen, että työelämä ottaa enemmän kuin antaa lihastautia sairastavalle? Harkitsetko osa-aikaista tai kokoaikaista työkyvyttömyyseläkettä?  Mitä seuraavaksi?  Mitä eri mahdollisuuksia on olemassa?

Näihin kysymyksiin annamme vastauksia Työelämäillassa torstaina 7.4 klo 17.00-18.30. Ilmoittautuneille lähetetään Teams-linkki päivää ennen tapahtumaa. Ilmoittautua voi 5.4 asti.

Ilmoittautumiset:

• yhdistys@lsly.fi (Turussa voit osallistua myös paikan päällä, os. Itäinen Pitkäkatu 68, Turku).
  • toimisto@uly.fi
  • liisa-maija.verainen@lihastautiliitto.fi

Tilaisuuden järjestävät Lounais-Suomen Lihastautiyhdistys ja Uudenmaan Lihastautiyhdistys yhdessä Lihastautiliiton kanssa.