Tapahtumat Ajankohta: 22.04.2020
Paikka: Etätapaaminen Microsoft Teams-ympäristössä

COVID19 -epidemian aiheuttaman poikkeustilan vuoksi Lihastautipäivät 2020 peruuntuivat. Diagnoosikohtaisia vertaistapaamisia ei ole kuitenkaan peruttu, vaan ne ovat siirtyneet verkkoon. Etätapaamiset toteutetaan Microsoft Teams-ympäristössä. Osallistuaksesi tarvitset tietokoneen tai mobiililaitteen. Tarkemmat ohjeet saat ilmoittautumisen jälkeen sähköpostiisi. Ryhmässä on asiantuntijan alustus. Alustuksen jälkeen vastataan etukäteen lähetettyihin kysymyksiin. Myös keskustelulle varataan aikaa. Ryhmässä on mukana Lihastautiliiton työntekijä. Voit tulla mukaan kyselemään ja jakamaan kokemuksiasi tai vaikka vain kuuntelemaan keskustelua.

Ryhmä henkilöille, joilla on tyypittämätön/avoin lihastautidiagnoosi, kokoontuu keskiviikkona 22.4. klo 16:30-18:00. Alustajana professori emeritus Bjarne Udd.

Käy ilmoittautumassa ryhmään linkin kautta 14.4. mennessä:

Ilmoittautumisen yhteydessä voit lähettää asiantuntijalle aiheeseen liittyviä kysymyksiä. Ilmoittautumisen jälkeenkin kysymyksiä voi lähettää kotisivuiltamme löytyvän Vastaanottajasta vaikuttajaksi -painikkeen kautta 14.4. saakka. Painikkeen löydät täältä: https://lihastautiliitto.fi/lihastautiliitto/vastaanottajasta-vaikuttajaksi-hanke/

Ennen etätapaamista kannattaa katsoa vuoden 2019 Lihastautikonferenssin tallenteita, jotka löytyvät täältä:

Suosittelemme ryhmään osallistuville seuraavia tallenteita:
Bjarne Udd: Lihastautien geenidiagnostiikka
Ritva Pirttimaa: Kun oireet jäävät ilman diagnoosia