Tapahtumat Ajankohta: 04.06.2020
Paikka: Microsoft Teams -verkkoympäristö

Lihastautiliitto järjestää 4.6. klo 17-19 valtakunnallisen ALS-illan verkon välityksellä Microsoft Teams -ympäristössä. Illan ohjelmassa on kaksi alustusta: sosiaaliturvan ensiaskeleista ja edunvalvontavaltuutuksesta luennoi Lihastautiliiton sosiaaliturva-asiantuntija Katja Voltti ja Helsingin Yliopiston unitutkija, LKT Tarja Stenberg kertoo unen vaikutuksesta hyvinvointiin. Asiantuntijoille voi lähettää etukäteen kysymyksiä ilmoittautumisen yhteydessä.

Illan ohjelma ja aikataulu:

17.00 Alkusanat
17.05 Sosiaaliturvan ensiaskeleet ja edunvalvontavaltuutus
17.45 Osallistujien ennakkoon lähettämiä kysymyksiä
18.00 Unen vaikutus hyvinvointiin
18.45 Osallistujien ennakkoon lähettämiä kysymyksiä

Ilmoittautumaan pääset tästä linkistä: https://www.lyyti.fi/reg/Virtuaalinen_vertaistukiilta_9900

Lisätietoa tapahtumasta ja apua ilmoittautumiseen antaa Lihastautiliiton järjestösuunnittelija Jonna Marttinen: 050 599 2473 tai jonna.marttinen@lihastautiliitto.fi.