Lihastautiliitto etsii järjestön it-tukihenkilöä!

07.09.2018

Etsimme joukkoomme järjestön it-tukihenkilöä kehittämään järjestölähtöistä it-tukea lihastautia sairastavien henkilöiden, paikallisyhdistysten ja Lihastautiliiton henkilöstön tueksi vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen.

Järjestön it-tukihenkilöltä edellytämme alalle soveltuvaa koulutusta (esim. merkonomi, datanomi, tradenomi) sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Työ sisältää it-neuvonnan ja ohjauksen lisäksi verkkopalvelu- ja toimistotehtäviä.

Hakijoilta toivomme rohkeutta kohdata erilaisia asioita ja ihmisiä. Pidämme arvossa kokemusta järjestötyöstä, yhteistyötaitoja sekä joustavaa työotetta. Edellytämme sujuvaa suomen kielen taitoa ja katsomme eduksi ruotsin ja englannin kielen taidon. Toivomme hakijoiksi eri-ikäisiä, eri sukupuolien edustajia sekä kieli-, kulttuuri- ja muihin vähemmistöihin kuuluvia henkilöitä.

Täytettävä työtehtävä on osa STEAn myöntämää Paikka Auki II –avustusohjelmaa. Avustuksen kriteerit täyttääkseen hakijan tulee olla osatyökykyinen, ja palkkaushetkellä työsuhteeton. Lisätietoja avustuksesta: www.stea.fi.

Työhakuilmoituksen lisätietoineen löydät täältä

Haku päättyy 23.9.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Lauantaina 1.12.2018 juhlitaan Lihastautiliiton nuorisotoimikunnan järjestämiä pikkujouluja Tampereella Scandic Stationilla! Luvassa mm. mukavaa yhdessä ol
Lihastautiliitto järjestää 4.-5.4.2019 Tampere-talossa Lihastautien kehittyvä tutkimus ja hoito 2019 -konferenssin lihastauteihin liittyvistä ajankohtaisis