Lihastautipäivät 2021 järjestetään yksipäiväisenä tilaisuutena lauantaina 17.4. klo 10.30–17.35. COVID 19 -pandemian vuoksi Lihastautipäivät järjestetään poikkeuksellisesti verkkotapahtumana. Teemana on tänä vuonna yhteistyö ja yhdessä tekeminen. Päivä koostuu kaikille yhteisestä osiosta, jonka jälkeen kukin osallistuu itseään kiinnostavaan rinnakkaisohjelmaan. Ohjelmaosuuksien lisäksi verkkoalustalla on koko tapahtuman ajan avoinna posterisali, jossa on mahdollista tutustua Lihastautiliiton oman toiminnan ja yhteistyökumppaneiden posteri- ja infoesityksiin.

Tapahtuman alusta on suomenkielinen, joten navigointi on helppoa. Ohjeistusta asiaan liittyen tullaan antamaan myöhemmin.

Katso koko ohjelma ja ilmoittaudu mukaan osoitteessa www.lyyti.in/lihastautipaivat2021
Ilmoittautuminen päättyy keskiviikkona 7.4.2021. Ilmoittautumisen sulkeutumisen jälkeen ilmoittautujille lähetetään viikon 15 aikana sähköposti, jossa on linkki tapahtumaan kirjautumiseen sekä ohjeet tunnusten luomiseen.

Jos sinulla on kysyttävää tai kaipaat lisätietoja, laita sähköpostia osoitteeseen lihastautiliitto@lihastautiliitto.fi

Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille.

Tervetuloa Lihastautipäiville!