Tapahtumat Ajankohta: 04.02.2021
Paikka: Verkkotapahtuma Teams-etäyhteydellä tai yhteisessä etäkatsomossa koko alueelle osoitteessa Pellervontupa, Pellervonkatu 9, TAMPERE

Oma talous kuntoon -asiantuntijaillassa klo 17.00 – 18.30 puhumassa Talous Tsemppari –toiminnan aluekoordinaattori Taina Rajanen. Tilaisuudessa puhutaan rahasta ja pienillä tuloilla pärjäämisestä ja se järjestetään Lihastautiliiton Helsingin ja Vaasan aluetoimistojen yhteistyönä. Aiheina Takuusäätiön palvelut ja materiaalit, tunnista oman taloutesi tila, miten saada rahat riittämään ja mistä apua.

Ilmoittaudu mukaan 29.1. mennessä järjestösuunnittelija Marjo Luomaselle; 040 7549716, marjo.luomanen@lihastautiliitto.fi tai järjestösuunnittelija Jonna Marttiselle; 050 599 2473, jonna.marttinen@lihastautiliitto.fi. Verkon kautta osallistuville lähetetään osallistumislinkki sähköpostiin ennen tapahtumapäivää.