Tapahtumat Ajankohta: 13.11.2021
Paikka: Kulttuurikeskus Piipoo, Ideaparkinkatu 4, 37570 Lempäälä

Perhetapahtuma on peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi.

Lihastautiliitto järjestää 13.11. klo 12.00- 14.30 Sirkustyöpajan lapsille ja lapsiperheille. Perhetapahtuma järjestetään Kulttuurikeskus Piipoossa.

Lapsille on luvassa sirkuspaja, jossa hassutellaan, heittäydytään ja harjoitellaan sirkustemppuja ohjaajien opastuksella. Jokaiselle löydetään oma temppu ja väline. Poi, kukkakeppi, diabolo vai ehkä lautanen? Sosiaalinen sirkus on kaikkien sirkusta eli tapahtuma on täysin esteetön. Sirkuspajat ovat suunnattu etupäässä lapsille, mutta myös vanhemmat ovat tervetulleita mukaan temppuilemaan. Tapahtumassa on myös tarjolla kahvia, teetä, mehua ja pientä naposteltavaa ja tietysti vertaistukea.

Ennakkoilmoittautuminen on tärkeää, jotta voimme suunnitella kaikille osallistujille sopivan ohjelman: ilmoittaudu mukaan 5.11. klo 12 mennessä: https://www.lyyti.in/piipoo.

Lisätietoja tapahtumasta antaa järjestösuunnittelija Jonna Marttinen: 050 599 2473 tai jonna.marttinen@lihastautiliitto.fi.