Lihastautiliitto hakee fysioterapeuttia tuntityöntekijäksi sekä loma-aikojen sijaisuuksiin Turun keskustoimistolla toimivaan fysioterapiayksiköön.

Fysioterapiaa toteutetaan vastaanotolla, kotikäynteinä ja allasterapiana. Asiakaskunta koostuu pääosin lihastautia sairastavista asiakkaista.

Oman auton käyttö on suositeltavaa.

Tarjoamme mukavien työkavereiden lisäksi mielenkiintoisen ja monipuolisen työympäristön, jossa on itse mahdollista vaikuttaa työn suorittamisen ajankohtaan ja kalenterointiin. Paikka sopii hyvin esimerkiksi keväällä valmistuville uusille fysioterapeuteille, jotka haluavat kartuttaa osaamistaan ja oppia uutta.

Tehtävä edellyttää:

• Fysioterapeutin tutkintoa ja Valvira-rekisteröintiä (työsuhteen alkaessa)
  • Hyvää suomen kielen taitoa

Työsuhdetiedot:

• Työt alkavat heti tai sopimuksen mukaan
  • Vaihtelevan työajan sopimus 0-30 h/vko
  • Palkkaus Sosiaalialan järjestöjen TES:n mukainen.
  • Työpaikka sijaitsee Turussa

Oletpa sitten kohta valmistuva opiskelija tai vanha konkari, ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää. Lisätietoja antaa toiminnanjohtaja Sari Kuosmanen: 044 064 9494 tai sari.kuosmanen@lihastautiliitto.fi.

Vapaamuotoiset hakemukset mahdollisine suosittelijoineen sekä erillinen CV tulee lähettää sähköisessä muodossa 15.5.2024 mennessä osoitteeseen rekry@lihastautiliitto.fi.