Pohdituttaako sinua tai perhettäsi opiskeluasiat, oman opiskelualan löytäminen, opiskelijan tukimuodot & opiskeluissa pärjääminen, tulevat harjoittelut ja työelämä? Entä uusi oppivelvollisuus – mikä muuttuu ja miten?

Lihastautiliitto ja Lounais-Suomen Lihastautiyhdistys tarjoavat tietoa, kokemuksia ja vertaisia verkon välityksellä valtakunnallisessa opiskeluillassa 11.11. klo 17.30 – tule mukaan linjoille! Tapahtumasta hyötyvät myös vanhemmat sekä opinnonohjaajat.

Tilaisuudessa mukana Lassi Murto, Pyry Niemelä, Lihastautiliiton työllisyysasiantuntija Liisa-Maija Verainen, Lounais-Suomen Lihastautiyhdistyksen perhevertainen Eeva Anttila sekä Lounais-Suomen Lihastautiyhdistyksen järjestösuunnittelija Jasmin Toropainen. Tunnin jälkeen linjoille on mahdollisuus jäädä vertaistapaamiseen keskustelemaan illan aiheista tai muista mielen päällä olevista asioista.

Lisätietoa illan ohjelmista ja puhujista löydät täältä.

llmoittautumiset ja ennakkokysymykset: yhdistys@lsly.fi tai 050 913 3517. Liittymislinkki ja ohjeet toimitetaan kaikille ilmoittautuneille 1-2 päivää ennen tapahtumaa sähköpostilla.