Tapahtumat Ajankohta: 28.05.2020
Paikka: Etätapaaminen Microsoft Teams-ympäristössä

Kaipaatko juttuseuraa? Tervetuloa virtuaaliseen keskusteluryhmään!
Lihastautiliitto tarjoaa kevään aikana keskusteluseuraa verkon välityksellä klo 15-16.30. Tällä kertaa keskustelun aiheena esteetön matkailu.

Haluamme tarjota poikkeustilanteessa turvallisen paikan jakaa tunteita, ajatuksia ja kokemuksia. Keskustelua ryhmissä virittelevät Lihastautililiiton järjestösuunnittelijat.

Ryhmiin osallistutaan Teams-sovelluksen välityksellä. Teams ei vaadi kirjautumista, vaan saat linkin keskusteluun vertaistukiryhmään ilmoittautumisen yhteydessä. Muistaa säilyttää linkki koko kevään ajan! Muistathan merkitä ajan kalenteriisi tai perua tarvittaessa ennakkoilmoittautumisen, mikäli olet estynyt.

Ilmoittaudu ryhmiin osoitteessa: www.lyyti.in/Virtuaalinen_vertaistukiryhma_4233.
Apua ilmoittautumiseen tai Teams-kokoukseen liittymiseen liittyvissä asioissa antaa Lihastautiliiton järjestösuunnittelija Jonna Marttinen: 050 5992473 tai  jonna.marttinen@lihastautiliitto.fi.

Osallistujien määrä ryhmässä on 10 henkilöä, joten ilmoittaudu ajoissa. Ryhmät sopivat kaiken ikäisille.