Lihastautiliitto on jälleen mukana Osaaminen näkyviin -teemaviikolla 5.-9.9.2022.

”Tapahtumaviikon tavoite on auttaa ihmisiä huomaamaan osaamistaan, tekemään sitä näkyväksi ja nostaa aihetta julkiseen keskusteluun. Tätä varten tulemme tarjoamaan monenlaisia työkaluja osaamisen huomaamiseen. Siksi toivotamme monenlaiset yhteisöt tervetulleeksi toimimaan kanssamme!” (Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskus.)

Teemaviikon järjestelyistä vastaa tänä vuonna Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskus, JOTPA. JOTPA:n verkkosivustolta saat lisätietoa tapahtumasta ja sen tavoitteista.

Osallistu ja jaa

Jokainen voi olla mukana teemaviikolla osallistumalla viikon tapahtumiin, käyttämällä työkaluja ja jakamalla #osaaminennäkyviin -aihetunnisteella merkittyjä julkaisuja somessa. Esimerkiksi voit kertoa omissa somekanavissasi, missä olet hyvä tai mitä olet oppinut yhdistys- tai järjestötoiminnassa. Jos osaamisesi liittyy Lihastautiliittoon, voit myös merkitä niihin Lihastautiliiton, tai liittää julkaisuun #lihastaudit tai #lihassairaus-aihetunnisteen.

Työkaluja oman osaamisen huomaamiseen ja esille tuomiseen

Osaaminen näkyviin -teemaviikon tiimoilta on tuotettu paljon erilaisia työkaluja oman ja muiden osaamisen havaitsemiseen ja esille tuomiseen. Yksi niistä on Opintokeskus Siviksen #Näytäosaamisesi-sivusto. Sen tarkoitus on tuoda järjestötoiminnassa hankitut työelämätaidot esille. #Näytäosaamisesi-sivusto koostuu kuudesta työelämään liittyvästä osaamisalueesta, joita kertyy järjestötoiminnassa: Osaaminen esiin, Yhteistyötaidot, Toiminnan suunnittelu, Ohjaus ja koulutus, Ryhmän johtaminen, Yrittäjämäiset valmiudet.

Kokeile työkalua #Näytäosaamisesi-sivustolla!