Lihastautiliiton valtakunnallisten koulutuspäivien aiheena Tampereella 22.–23.10. on ALS. Koulutus on suunnattu kaikille ALSia sairastavien kanssa hoito-, terapia-, hoiva- tai muuta työtä tekeville sekä lääkäreille.

Koulutuksessa käsitellään ALSia sairastavan kokonaisvaltaista hoitoa. Aiheina mm. kommunikaation apuvälineet, nieleminen, fysio-, toiminta- ja hengitysfysioterapia, hengityksen tukeminen, hoidon seuranta ja palliatiivinen hoito, hoitotyö, ravitsemus, sekä ALSia sairastavien oireet ja hengitysvajaus.

Paikka: Tays Keskussairaala, Finn-Medi 5 -rakennus, Biokatu 12, 33520 Tampere
Aika: 22.–23.10.2024
Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu viimeistään 30.9.2024.
Ilmoittautumislinkki: https://www.lyyti.in/ALSkoulutuspaivat24
Lisätietoja: Lihastautiliiton järjestöpäällikkö Elina Soini, 0440386614 tai elina.soini@lihastautiliitto.fi
Hinta: 2 päivää 425 €/henkilö ja 1 päivä 320 €/henkilö (arvonlisäveroton toiminta)
Hinta sisältää: Koulutussisällön 1 tai 2 päivää sekä aamu- ja iltapäiväkahvit koulutuspäivinä
Lounas: Lounas on omakustanteinen, ravintola Ellipsi sijaitsee koulutustilan vieressä.

Ohjeita tulijoille:
Koulutuspäivien majoitus- ja lounaskustannukset ovat omakustanteisia. Majoitusta voi tiedustella Nordlandia Care -hostelista, joka sijaitsee Taysin alueella tai Scandic Tampere Stationista ja Scandic Tampere Citysta, joihin Lihastautiliitto on neuvotellut alennuskoodin

Nordlandia Care -hostellissa 1 hh/117 €/vrk ja 2 hh/132 €/vrk. Kiintiötunnus KII221024 on voimassa 23.9.2024 saakka. Varaukset puhelimitse 050 384 4400 tai sähköpostilla: tampere@norlandia.com

Scandic Tampere Stationissa ja Scandic Tampere Cityssa sopimushintainen majoitus koodilla CGRO, kun huone varataan viimeistään 10 päivää ennen saapumista. Varaukset tehdään osoitteessa scandichotels.fi. Majoittujat voivat valita mieleisensä huonetyypin sekä saada lisäalennusta maksaessaan varauksen heti varauksen yhteydessä. Huoneet ovat varattavissa hotellin varaustilanteen mukaan.