Uutta 2022 – nyt voi ehdottaa myös hyvää koulukaveria!

Ehdota hyvää opettajaa tai koulukaveria 13.5. mennessä. Lihastautiliitto palkitsee palkitsee heidät.

Lihastautiliitto on pitkään palkinnut kouluja ja opettajia hyvin hoidetusta fyysisestä ja henkisestä kouluympäristöstä. Tänäkin vuonna haluamme palkita opettajan tai oppilaitoksen, joka esimerkillään ja toiminnallaan on saanut luotua hyvän oppimisilmapiirin lihastautia sairastavalle lapselle tai nuorelle. Opettaja voi olla esikouluopettaja, luokanopettaja, aineopettaja tai muu opetushenkilöstöön kuuluva henkilö – kaikilla asteilla aina peruskoulusta ammattiopintoihin.

Koska hyvä oppimisympäristö on usein tiimityön tulos, palkittavana olla myös oppilaitos.

Palkitseminen on koettu tärkeänä myös muistaa pitkäaikaista opettajaa, kun siirrytään alakoulusta yläkouluun tai jatko-opintoihin.

Ehdota ja kerro samalla vapaamuotoinen perustelu valinnallesi, me hoidamme loput!

Lisätietoja ja ehdotukset

Ehdotuksia otetaan vastaan 13.5. asti:

Liisa-Maija Verainen, liisa-maija.verainen@lihastautiliitto.fi p. 040 751 1081