Lihastautiliitto haluaa nostaa esiin vapaaehtoisten tekemää arvokasta työtä –  nyt haemme jo kuudetta kertaa Vuoden Vapaaehtoista! Voit ehdottaa henkilöä, joka on mielestäsi tehnyt merkittävää vapaaehtoistyötä lihastautia sairastavien hyväksi ja ansaitsisi tulla työstään huomioiduksi.

Ensimmäiseksi Vuoden Vapaaehtoiseksi valittiin vuonna 2015 Uudenmaan lihastautiyhdistyksen Sirpa Ekblom ja seuraavana vuonna  Pirkko ja Kalevi Nuutinen Etelä-Hämeen lihastautiyhdistyksestä. Vuonna 2017 Vuoden Vapaaehtoiseksi valittiin Tommi Rantanen Keski-Suomen lihastautiyhdistyksestä, 2018 palkittiin Bäckströmin perhe Uudeltamaalta ja Vuoden Vapaaehtoinen 2019 on Jasmin Toropainen Lounais-Suomen lihastautiyhdistyksestä. Kuka saa Vuoden Vapaaehtoisen arvon vuonna 2020?

Ehdotuksia voi tehdä 31.1.2021 saakka. Kaikki ehdokkaat ja raadin valitsema voittaja julkistetaan Lihastautiliiton www-sivustolla 14.2.2021. Vuoden Vapaaehtoinen esitellään myös Porras-lehdessä.

Ehdotuksesi pääset antamaan tästä linkistä: www.lyyti.fi/questions/66e0ab9b79