Oppilaitos Careeria järjestää maaliskuussa yrittäjyyden ammattitutkintoon johtavan estettömän ja saavutettavan koulutuksen näkövammaisten palvelu- ja toimintakeskus Iiriksen esteettömissä tiloissa.

11.3.2022 alkava koulutus on suunnattu päätoimisena tai sivutoimisena yrittäjänä toimiville ja yritystoimintaansa kehittäville yrittäjille sekä yritystoimintaa suunnitteleville, jotka ovat aloittamassa ja käynnistämässä liiketoimintaa lähitulevaisuudessa. Koulutus tarjoaa mahdollisuuksia kehittyä itseä kiinnostavalla alalla ja mahdollistaa työn räätälöinnin myös itselle soveltuvaksi.

Koulutus toteutetaan näkövammaisten palvelu- ja toimintakeskus Iiriksen esteettömissä tiloissa, joissa on helppo liikkua apuvälineillä (esim. pyörätuoli, opaskoira) ja luentotiloissa on kuulovammaisille induktiosilmukka.

Tutustu koulutukseen: www.careeria.fi/koulutus/vammaisten-yrittajyydenammattitutkinto?educationid=6114-5