Lihastautiliitto ry hakee vuoden 2024 kursseille ja leireille kurssi- ja leirin johtajia, ryhmänohjaajia, vastaavia ohjaajia, lasten/nuorten ohjaajia, avustajia sekä yöavustajia. Perhekurssille haemme myös fysioterapeuttia.

Kurssien ja leirin johtajilta edellytetään täysi-ikäisyyttä, aikaisempaa kokemusta kurssimuotoisesta toiminnasta sekä taitoa ja kokemusta toimia työryhmän esimiehenä. Ryhmänohjaajalta edellytetään aikaisempaa kokemusta keskusteluryhmien ohjaamisesta. Vastaavilta ohjaajilta edellytetään kokemusta kurssi/leiritoiminnasta sekä taitoa suunnitella ja toteuttaa lasten/nuorten ikätason mukaista toimintaa sekä tarvittaessa valmiutta myös avustamiseen. Ohjaajat toimivat pääsääntöisesti lasten ja nuorten kanssa ja tehtävään sisältyy myös avustamista. Työhön hakeutuvilta edellytetään täysi-ikäisyyttä sekä taitoa suunnitella ja toteuttaa lasten/nuorten ikätason mukaista toimintaa.

Lasten/nuortenohjaajiksi voivat hakeutua sosiaali- tai terveydenhuollon alan, kasvatustieteen tai erityispedagogiikan tai jonkin muun alan opiskelijat tai ammattilaiset. Yöavustajalla tulee olla aikaisempaa kokemusta avustamisesta ja yötyöstä, eduksi katsotaan terveydenhuoltoalan tutkinto.

Kurssityössä noudatetaan yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta.

Hakuaika kurssityöpaikkoihin päättyy 11.2.2024. Valinnoista ilmoitetaan kaikille hakijoille viikoilla 8-9 sähköpostilla. Valitut kurssityöntekijät ovat velvollisia osallistumaan työntekijöiden koulutuspäivään lauantaina 9.3.2024.

Hakulomake ja hakuohjeet löytyvät täältä: vuoden 2024 kurssien työntekijähaku

Lisätietoja asiasta antaa kuntoutusasiantuntija Susanna Ryynänen, p. 044 703 4657/susanna.ryynanen@lihastautiliitto.fi (otsikko: Kurssityö24). Palkkausta koskeviin tiedusteluihin vastaa talouspäällikkö Sari Posio. Tiedustelut sähköpostilla osoitteeseen sari.posio@lihastautiliitto.fi (otsikko: Kurssityö24).