Lihastautiliitto hakee fysioterapeuttia Turun keskustoimistolla toimivaan fysioterapiayksiköön. Yksikössä on entuudestaan kaksi kokoaikaista fysioterapeuttia. Eläköitymisestä johtuen Emma ja Noora kaipailevat nyt uutta työkaveria ja kolmatta käsiparia avuksi! Työkavereina ovat myös liiton muu henkilökunta.

Fysioterapiaa toteutetaan vastaanotolla, kotikäynteinä ja allasterapiana. Asiakaskunta koostuu pääosin lihastautia sairastavista asiakkaista.

Eduksi katsotaan kokemus lihastautia sairastavien fysioterapiasta ja kokemus hengitysfysioterapiasta. Oman auton käyttö on suositeltavaa.

Kiinnostuitko? Soita pikaisesti ja kysy lisää – haluamme mielellämme kertoa tarkemmin, minkälaiseen kehittyvään työympäristöön olemme etsimässä uutta työkaveria!

Tehtävä edellyttää:

• Fysioterapeutin tutkintoa ja Valvira-rekisteröintiä
  • Kokemusta neurologisesta fysioterapiasta
  • Hyvää suomen kielen taitoa

Työsuhdetiedot:

• Työsuhde alkaa 15.1.2022
  • Tuntityöntekijä minimi 70 % työajalla
  • Palkkaus Sosiaalialan järjestöjen TES:n mukainen.
  • Työpaikka sijaitsee Turussa
  • Työsuhteeseen sisältyy 6 kuukauden koeaika

Lisätietoja tehtävästä antaa Lihastautiliiton toiminnanjohtaja Sari Kuosmanen: 044 064 9494 tai sari.kuosmanen@lihastautiliitto.fi. Vapaamuotoiset hakemukset mahdollisine suosittelijoineen sekä erillinen CV tulee lähettää sähköisessä muodossa 10.12.2021 kello 16 mennessä osoitteeseen rekry@lihastautiliitto.fi.