Lihastautiliitto on saanut Paikka auki –avustusta ja hakee määräaikaiseen työsuhteeseen  viestinnän ja markkinoinnin osaajaa. Työtehtävät muokataan yhdessä palkattavan henkilön kanssa hänen osaamisensa, kiinnostuksensa ja työkykynsä mukaan.

Paikka auki -ohjelman kautta hakuun tulevat työpaikat on tarkoitettu osatyökykyisille (ilman ikärajausta) sekä työelämän ulkopuolella oleville alle 30-vuotiaille nuorille. Paikka auki -avustusohjelman tavoitteena on tarjota mahdollisimman monelle vaikeasti työllistyvälle henkilölle määräaikainen työsuhde sosiaali- ja terveysalan järjestössä ja täten edistää heidän työelämävalmiuksiaan sekä jatkopolkumahdollisuuksiaan. Tarkempaa tietoa vaatimuksista löytyy osoitteesta www.paikka-auki.fi.

Tehtävä sisältää /voi sisältää seuraavia osa-alueita:

• Erilaisten viestintään liittyvien markkinointikampanjoiden suunnittelu
  • Verkkosivujen päivitystä
  • Graafista toteuttamista
  • Viestinnän yhteystietorekistereiden päivittämistä
  • Tapahtumasuunnittelua
  • Muita viestinnän osa-alueita ja/tai avustavia tehtäviä

Tehtävässä tarvitset:

• Soveltuvaa viestinnän ja markkinoinnin osaamista ja koulutusta
  • Positiivista asennetta sekä innostavaa ja luovaa otetta työhön
  • Hyviä tietoteknisiä valmiuksia ja digiosaamista, some-osaamista
  • Oma-aloitteisuutta ja yhteistyökykyä

Työ alkaa mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan ja työsuhde on voimassa 31.12.2022 asti. Työsuhteessa ja palkkauksessa noudatetaan sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. Tehtävä sijoittuu työehtosopimuksen vaativuusluokkaan 4. Työn suorittamispaikka on Lihastautiliiton keskustoimistolla Turussa ja työtä on mahdollista tehdä myös etänä.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Sari Kuosmanen puhelimitse soittoaikoina 24.1. kello 12.30-13.30, 28.1. kello 14-16, 1.2. kello 10-12 ja 8.2. kello 11.30-13.00 numerossa 044 064 9494 tai jatkuvasti sähköpostitse sari.kuosmanen@lihastautiliitto.fi. Hakemukset + CV tulee lähettää sähköisessä muodossa 17.2.2022 kello 16 mennessä osoitteeseen rekry@lihastautiliitto.fi.