Koronaviruksen epidemiatilanteen nopean muuttumisen ja Suomen hallituksen tekemien linjauksien pohjalta Lihastautiliiton hallitus on kokouksessaan 12.3. päättänyt, että Lihastautipäivät 18.-19.4. Vantaan Flamingossa perutaan. Vuoden 2020 Lihastautipäivät peruuntuvat kokonaan, mutta ohjelmassa 19.4. ollut sääntömääräinen liittokokous siirretään pidettäväksi myöhemmin, erikseen ilmoitettavana ajankohtana.

Lihastautipäivien ilmoittautuminen on ollut käynnissä jo viikosta 8 alkaen. Saapuneiden ilmoittautumisten suhteen toimitaan seuraavasti:

• Jos olet jo ilmoittautunut Lihastautipäiville, mutta et ole vielä maksanut saamaasi laskua, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Ilmoittautumisesi peruuntuu automaattisesti, eikä laskua tarvitse maksaa.
  • Jos olet jo ilmoittautunut ja myös ehtinyt maksaa ilmoittautumisen yhteydessä saamasi laskun, Lihastautiliitto palauttaa maksun sinulle. Olemme sinuun yhteydessä 16.3. alkavalla viikolla.

Ilmoittautumisiin ja maksuihin liittyviin kyselyihin vastaa Lihastautiliiton järjestöpäällikkö Eija Eloranta: 044 038 6614 tai eija.eloranta@lihastautiliitto.fi.