Lihastautiliiton liittokokous järjestettiin sunnuntaina 25.4. Turussa asiamieskokouksena verkon välityksellä. Kokouksessa oli paikalla asiamies Uudenmaan, Lounais-Suomen, Pirkanmaan, Kaakkois-Suomen, Lapin läänin, Etelä-Hämeen, Kymenlaakson ja Pohjanmaan lihastautiyhdistyksestä.

Tilinpäätöksen, toimintakertomuksen, talousarvion ja toimintasuunnitelman hyväksymisen lisäksi liittokokous hyväksyi Lihastautiliiton strategian vuosille 2021-2023. Liittokokouksessa valittiin uusi hallitus, jossa uusina jäseninä aloittavat varsinaiseksi jäseneksi valittu Kali Kuivalainen Etelä-Hämeen lihastautiyhdistyksestä ja Marketta Ojala Pirkanmaan lihastautiyhdistyksestä sekä varajäseneksi valittu Satu Riikonen Pohjois-Savon lihastautiyhdistyksestä. Uuden hallituksen kokoonpano 1.5. alkaen on:

Puheenjohtajisto:

RAILA RIIKONEN, puheenjohtaja, Uudenmaan lty
MARKKU NIEMELÄ, 1. varapuheenjohtaja, Uudenmaan lty
PETRI LINDELL, 2. varapuheenjohtaja, Lounais-Suomen lty

Varsinaiset jäsenet ja heidän henkilökohtaiset varajäsenensä:

SEIJA NIKUMAA, Lapin läänin lty
varajäsen Erkki Kontro, Itä-Suomen lty