Hilkka ja Eino Lindströmin rahastosta julistetaan haettavaksi vuoden 2020 apurahat.

Rahasto jakaa apurahoja lihastautia sairastaville opiskelumahdollisuuksia, itsensä kehittämistä tai sellaiseen järjestö- ja harrastustoimintaan osallistumista varten, joka edistää lihassairauksista tiedottamista. Avustusta ei myönnetä tietokoneiden hankintaan.

Jaettava summa on 100–500€/vuosi/henkilö. Avustuksen saajan tulee olla lihastautiyhdistyksen jäsen.

Apurahan perusteena olevien kulujen tulee syntyä kuluvan vuoden, eli vuoden 2020 aikana. Vuonna 2019 tai sitä aiemmin syntyneitä kuluja ei huomioida. Apuraha maksetaan toteutuneiden kulujen perusteella, kuitteja vastaan. Apurahaa ei myönnetä samalle hakijalle kahtena peräkkäisenä vuonna. Vuonna 2019 apurahaa saanut ei voi saada apurahaa vuonna 2020.

Hakemukset lähetetään 2.3.2020 mennessä osoitteeseen:

Lihastautiliitto ry/Liittohallitus
Läntinen Pitkäkatu 35
20100 TURKU

Hakulomakkeen voi tulostaa alla olevasta linkistä tai tilata Lihastautiliiton keskustoimistolta, p. 044 736 1030.

Tiedusteluihin vastaa järjestöpäällikkö Eija Eloranta, p. 044 038 6614, eija.eloranta@lihastautiliitto.fi

Lindströmin rahaston anomuslomake