Lihastautiliitto mukana valtakunnallisessa Osaaminen Näkyviin –kampanjassa elo-syyskuun vaihteessa viikoilla 35 ja 36  – tee oma osaamisesi näkyväksi kampanjassa!

Osaaminen näkyviin –kampanja herättelee suomalaisia huomaamaan omaa osaamistaan. Kampanjan takana ovat Opintokeskus Sivis, Kansalaisopistojen liitto ja Sitra. Lihastautiliitto on mukana tässä valtakunnallisessa kampanjassa ja kutsuu kaikkia tuomaan osaamistaan esille 30.8.-12.9.  Kun osaamisen saa esiin, voi sitä myös hyödyntää. Oman osaamisen tunnistaminen auttaa pärjäämään työssä, arjessa ja elämässä. Se tuottaa iloa, vahvistaa itsetuntoa ja tekee mahdolliseksi käyttää taitojaan muiden hyväksi.

Kampanjassa mukana oleminen on osa Lihastautiliiton työllisyystoiminnan 25-vuotisjuhlavuotta. Lihastautiliitto nostaa kampanjaa omissa viestintäkanavissaan sekä välittää tietoa osaamisen tunnistamiseen liittyvistä työkaluista ja menetelmistä. Tarkoituksena on myös saada jäsenistön osaamista laajemmin eri tahojen käyttöön. Bloggari, vloggari, yrittäjä tai työnhakija – jos haluat lisää näkyvyyttä osaamiselle, laita aihetunnisteet omaan esittelyyn!

Aihetunnisteet somessa ovat  #OsaaminenNäkyviin  #UpptäckDittKunnande ja #RevealYourSkills. Myös Lihastautiliitto kannattaa mainita #lihastautiliitto tai Twitterissä @lihastautiTyo, jolloin postaus näkyy liiton omissa kanavissa.

Lue lisää kampanjasta ja katso ohjeet osallistumiseen: www.sitra.fi/artikkelit/mika-innostaa-ihmisia-havaitsemaan-omia-taitojaan/