Viime keväälle suunnitellut vammaisten yrittäjäpäivät vaihtuivat poikkeustilanteessa webinaarisarjaan yrittäjyydestä elo-lokakuulle. Webinaarisarjassa haetaan nostetta bisnekseen ja kehittymiseen sekä pohditaan mm., mistä löytää potkua yrittämiseen ja pitää yllä tekemisen intoa poikkeustilanteen jälkeen. Webinaarisarjan jaksoista on tehty myös tallenteet.

Potkua yrittäjyyteen -webinaarisarjan järjestäjinä ovat Invalidiliitto ry, Näkövammaisten liitto ry, Neuroliitto ry, Lihastautiliitto ry, HUN ry, Käsillä – Näkövammaisten käsityöyrittäjävalmennus, Kuurojen liitto ry ja Suomen Vammaisyrittäjät ry.

Webinaarisarjan ensimmäinen tallenne Miten poikkeustilanne vaikutti yrittämiseen? Miten eteenpäin? Vammaiset yrittäjät kertovat on nyt katsottavissa alla olevasta linkistä.