Tietoa lihassairauksista –ilta järjestetään torstaina 14.10. klo 17-20. Illan aiheena on kipu ja kivun kanssa selviytyminen. Tilaisuus on suunnattu lihastautia sairastaville ja heidän läheisilleen. Illan aikana kuullaan psykologi Jukka Kujanpään sekä fysioterapeutti Noora Kärkkäisen luennot sekä kokemustoimija Janika Wahlbergin puheenvuoro.

Tilaisuuteen voi osallistua verkon välityksellä kotoa tai osallistua yhteiskatselutilaisuuteen Joensuussa tai Iisalmessa. Yhteiskatselutilaisuuksissa paikalla on Lihastautiliiton aluetoimiston järjestösuunnittelija ja ne järjestetään Covid 19 –pandemian tilanne ja viranomaisten rajoitukset ja suositukset huomioiden.

Ennakkoon voi katsoa videotallenteet ”Krooninen kipu” ja ”Lihastaudit ja kipu” Lihastautiliiton verkkosivustolta: www.lihastautiliitto.fi/lihastaudit/lihastaudit-ja-kipu/

Lisätiedot ja ilmoittautuminen viimeistään 7.10.2021:
järjestöpäällikkö Eija Eloranta, eija.eloranta@lihastautiliitto.fi, puh. 044 038 6614 tai osoitteessa www.lyyti.in/tietoa-lihassairauksista-lokakuu-2021

Klo 17 Tervetuloa
Järjestöpäällikkö Eija Eloranta, Lihastautiliitto ry

Klo 17.15-18.15 Sopeutuminen kivun kanssa elämiseen
Laillistettu psykologi (PsM), kivun psykologian asiantuntijakoulutus- ja psykoterapeutti Jukka Kujanpää

Klo 18.15-18.30 Tauko

Klo 18.30-19.30 Fysioterapia lihastautia sairastavan kivun hoidossa