Tule mukaan Lihastautiliiton Tietoa lihastaudeista -iltaan torstaina 5.5.2022 klo 17–19.45! Illan aiheena on lihastaudit ja liikunta. Asiantuntijapuheenvuoroissa kuullaan asiaa soveltavasta liikunnasta ja liikunnan merkityksestä, kokemuspuheenvuoroja unohtamatta.

Tilaisuus on tarkoitettu kaikille lihastauteja sairastaville, heidän läheisilleen tai muuten asiasta kiinnostuneille. Tilaisuuteen voi osallistua verkon välityksellä kotoa tai yhteiskatselutilaisuudessa, joita järjestetään neljällä paikkakunnalla.

Yhteiskatselutilaisuudet järjestetään Covid 19 –pandemian tilanne ja viranomaisten rajoitukset ja suositukset huomioiden seuraavilla paikkakunnilla:

KUOPIO: Suokadun toimintakeskus, kokoustila Ryhmähuone 2 krs, Suokatu 6, KUOPIO
JYVÄSKYLÄ: Kansalaistoiminnankeskus Matara, Hilla –kokoustila, Matarankatu 6 A1, JYVÄSKYLÄ
KOUVOLA: Porukkatalo, kokoustila Toivo, Savonkatu 23, 3krs KOUVOLA
LAHTI: Ravintola Wanha Herra, Laaksokatu 17, 15140 LAHTI

Ilmoittaudu mukaan iltaan viimeistään 29.4. osoitteessa www.lyyti.fi/reg/tietoalihassairauksista_kevat2022 tai ottamalla yhteyttä Kati Kekkoseen: 050 572 2784 tai kati.kekkonen@lihastautiliitto.fi. Lomakkeella voit ilmoittaa itsesi lisäksi myös muita osallistujia.

Ilmoittautumisen yhteydessä voit esittää etukäteen kysymyksiä luennoitsijoille ja tilaisuuden aikana on mahdollista osallistua keskusteluun chatin välityksellä. Huomioithan, että tilaisuudessa ei voida ottaa kantaa yksittäisiin diagnooseihin tai niihin liittyviin henkilökohtaisiin kysymyksiin.

Ilmoittautuneille lähetetään tapahtumaviikolla sähköpostiin linkki, jota klikkaamalla pääsee seuraamaan tilaisuutta. Osallistumiseen riittää toimiva verkkoyhteys, eikä osallistuminen edellytä esimerkiksi tietyn ohjelmiston tai sovelluksen lataamista omalle koneelle.

Lisätietoja tilaisuudesta antaa Lihastautiliiton lihastautiasiantuntija Kati Kekkonen: 050 572 2784 tai kati.kekkonen@lihastautiliitto.fi.