Työntekijöiden haku Lihastautiliiton kursseille vuonna 2021 on alkanut. Haemme lastenohjaajia, avustajia, yöavustajia, keskusteluryhmän ohjaajia ja fysioterapeutteja.

Hakuaika kurssityöpaikkoihin päättyy 17.02.2021. Valinnoista ilmoitetaan kaikille hakijoille viikolla 9 sähköpostilla tai kirjeellä. Valitut kurssityöntekijät ovat velvollisia osallistumaan työntekijöiden koulutuspäivään

Ennen hakukaavakkeen täyttämistä, luethan lomakkeen alusta löytyvän kurssityöntekijöiden hakuinfon, josta selviää tarvittavat tiedot vaadittavista pätevyyksistä ja hakuohjeista.

Kurssityössä noudatetaan yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta.

Lisätietoja hausta ja työtehtävistä antaa kuntoutussuunnittelija Susanna Ryynänen: 044 703 4657 tai susanna.ryynanen@lihastautiliitto.fi. Palkkausta koskeviin tiedusteluihin vastaa talouspäällikkö Sari Posio, tiedustelut sähköpostilla osoitteeseen sari.posio@lihastautiliitto.fi.

Hakemukset ensijaisesti sähköisesti. Täytä työnhakulomake huolellisesti Lyyti-ohjelmassa osoitteessa www.lyyti.in/Vuoden_2021_kurssien_tyontekijahaku_5261 ja liitä mukaan vapaamuotoinen hakemuksesi yhdessä ansioluettelosi kanssa tai lähetä lomake liitteineen Lihastautiliittoon osoitteella: Lihastautiliitto ry/ kurssityöntekijähaku, Läntinen Pitkäkatu 35, 20100 TURKU